19 września 2014

Sesja with Noemi

HEJO :D


  Jeżeli właśnie czytasz tytuł, to dobrze czytasz bo dzisiaj będą zdjęcie z sesji z Noemi. Szczerze sesja nie była zaplanowana , to był największy spontan jaki mógł być. Opiszę wam jak to się stało że sesja się odbyła :D To było tak, poszłam odprowadzić Noemi do domku, a że miałam aparat zaczęłam robić zdjęcia i przeobraziło się to w małą sesję. 
  Dzisiejszy dzień minął bardzo szybko, bardzo się cieszę bo szybciej spotkam się z chłopakiem ^^ Taki plusik :D Miałam próbę o 17 no i po próbie tak krótka sesyjka :D
  To co odsyłam was do zdjęć i już daje link do bloga mojej modelki Noemi 
























Mam nadzieje że zdjęcia się wam podobają. Dziękuję mojej modelce Noemi i kotce :D 
Byłyście świetne, postaram się aby jutro odbyła się sesja, nie z Noemi, ale na pewno jakaś będzie. Na pewno pojawią się zdjęcia :D 

1 komentarz: