18 września 2014

First week czyli długa przerwa od blogowania

Witajcie :D 


  Miałam dodać recenzję pewnego produktu, który sprawuje się świetnie na moich włosach :D W następnym poście dodam recenzję tego produktu bo teraz kompletnie zapomniałam zrobić zdjęcia.Będzie widać różnicę pomiędzy włosami przed użyciem i po użyciu.
   Teraz coś o poście. 
Skąd nazwa? Z powodu takiego, iż minął pierwszy tydzień szkoły. Dlaczego taki post? Ponieważ, chciałam wam zbliżyć to co będzie się działo z moim życiem teraz w czasie szkoły. To czyli co?  Zaraz wam przedstawię, szczegółowo ze zdjęciami. To co? Zaczynamy:
  1. Mam zamiar zacząć ćwiczyć jakiekolwiek ćwiczenia na mięśnie brzucha
    Oto mój aktualny stan brzucha.
  2. Pora zabrać się za nakuę :D 

  3. Chcę częściej pisać posty. Co nie będzie lada zadaniem ale postaram się :D
  Tak więc to są moje plany na ten rok szkolny. Mam nadzieję że wszystkie zrealizuje i postaram się naprawdę częściej pisać posty. Jak na razie, niestety posty nie będą zbyt często. Więc pora uzbroić się w cierpliwość. 
 Życzę wam udanego dnia, wieczoru, czegokolwiek :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz