1 września 2014

School

Cześć!

 Już dawno po rozpoczęciu, nie oszukując się nie jestem zadowolona. Do końca roku mam na 08.05, bardzo miło :D Cały tydzień mam lekcje do 14.35 i do 15.20 Super :D Jutro zaczynam 
zajęciami artystycznymi a kończę SKS'ami.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak bardzo miałam wam wstawić recenzję jakiegoś przedmiotu/ czegokolwiek, a za bardzo nie mam czego. 
Dzisiaj będę sprawdzać spray prostujący włosy z AVON. Jutro wam napisze jak sie sprawdził,
jak go użyłam i czy udało się na następny dzień mieć proste włosy. 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uzależniłam się od jednej piosenki :o 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz