26 września 2014

Co to jest?

  Hehehe...

  Pewnie myślicie sobie O co jej chodzi?, w sumie też za bardzo nie wiem o co mi chodzi :D Dobra, nie ukrywając wiem o co mi chodzi ^^ Pewnie większość osób które wchodzą na mojego bloga czyta go i patrzy jakie to wielkie błędy ortograficzne robię. No cóż, tak robię błędy, czasem dość oczywiste, ale to moja taka natura. Taka moja natura, trudno, musicie przeżyć.
  Siostra napisała mi dzisiaj, że robię straszne błędy ortograficzne :/  I tak myślę wypadałby jakoś się wytłumaczyć z tego wszystkiego...albo nie, no trudno zaczęłam. Niby poprawia mi to wszystko, no ale nie wszystko potrafi wyłapać. Czytając tego bloga musicie się przyzwyczaić do tego, iż popełniam straszne błędy ortograficzne :D
   
Tak poza to wszystko to dzisiaj jest Światowy Dzień Antykoncepcji oraz Światowy Dzień Królika :D 

  Żeby nie było tak pusto i wgl to dostaniecie pare zdjęć i jutro w 100% będzie post, ale wieczorkiem i będą zdjęcia z pewnej okazji. Także tu ↓ ↓ ↓ ↓ i to tyle na dzisiaj :D











  Mam nadzieję że nie zanudziłam was i wgl bo czasem mi się zdarza :D Śmiało komentujcie, nie zjem was słownie czy jak kolwiek :D Jeżeli przeczatała/łes to do końca i obejrzałaś/łeś zdjęcia to serdeczni Ci gratuluję bo wytrwałeś do końca. Piszcie które zdjęcie się wam najbardziej podoba. 
    Pozdrawiam :D 

2 komentarze: