18 sierpnia 2014

Relacja z wczoraj i dzisiaj

Cześć :D


 Chciałabym przedstawić wam mój wczorajszy i dzisiejszy dzień. Dodam pare zdjęć z dzisiaj i mam nadzieję że wam sie spodoba :D
  Wczoraj do mnie do miasta przyjechała grupa młodzieżowo misyjna Generacja T więcej o niej tu. Przyjechali tak o 20 i byłam z nimi do 21. Poznałam pare super osób. No i w tym czasie posiedziałam jeszcze z moim chłopakiem ^^ było miło do póki koleżanka nie wparowała do pokoju. Przytulałam sie z nim i byłam tak blisko niego, aż tu nagle weszła koleżanka i popsuła całą atmosferę, było romantycznie, sami :D
Dosyć tych słodkości :D 
 Dzisiaj mieliśmy wyjście na miasto, rozdawaliśmy ulotki o festynie dla dzieci. było super. Część poszła na rynek i stali z takim wielkim czymś i ludzie mogli napisać coś na karteczce i ją tam przykleić. Inni poszli ze stoiskiem z lemoniada i kawą. Było świetnie.
 Dzisiaj o 17 zaczęliśmy festyn dla dzieci. Malowaliśmy twarze dzieciom i nie tylko :D Były zwierzaczki z balonów i różne zabawy. Po festynie tak około 18:30 mieliśmy strefę "13+", też były zabawy integracyjne i były 2 świadectwa. Czas był świetny, bawiłam sie super. Teraz pokażę wam pare zdjęć :D






Z Oskim ^^

"Jaki jest Twój Bóg?"


Tutaj jeden napis kładzie na łopatki "NIE WIEM NIE ZNAM"

"Bóg daje szansę"

Nasz Łukasz świetny fotograf ^^




Koszulka z Generacji T "Można żyć inaczej"

Nasz lider Miłosz z przedłużaczem i arbuzem

Talent Filipa do robienia zwierzaków z balonów :D


Bitwa na balony z wodą

Wracają po bitwie na balony z wodą

1 komentarz:

  1. Widzę, że czas fajnie zleciał :D
    Radziłabym dodać opcję obserwowania bloga, ponieważ z chęcią bym tu częściej wpadała, a pewnie zapomnę adres bloga, gdyż do odwiedzania, mam ich za dużo XD

    http://sabrinka123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń