25 sierpnia 2014

Szkoła

Witajcie

 Przez pewien czas nie pisałam, ponieważ nie miałam czasu i za bardzo tematu na post. Znalazłam czas i pomysł ^^ Na razie wróćmy do przeszłości... w tamtym tyg przyjechała misja młodzieżowa Generacja T, było SUUUUPER. Środa to był wspaniały dzień oraz sobotni wieczór <3 
  Za tydzień zaczynamy szkołę JEJ wiem chyba nikt sie nie cieszy. Ja idę do klasy 3 gimnazjum i w kwietniu będę pisać gezaminy/testy jeden czort ^^ Już powoli sie przygotowuję do szkoły, mam już książki i zeszyty oraz plecak, jak milusio :D Także jestem prawie gotowa, potrzebuję sie jeszcze nastawić na to psychicznie, że nie będę tak często widywała się z moim chłopakiem :'( To jest jedna z najgorszych  rzecz jaka może spotkać osobę w związku na odległość. Trzeba jakoś przeżyć ten rok. Od września zaczynam ćwiczenia A6W, będę tańczyć Zumbę w domku oraz poćwiczę sobie Mel-B, bardzo ambitnie :D 











1 komentarz: