16 sierpnia 2014

Letnio jesienny haul

Witajcie ludzie :D 


Wybrałam sie dzisiaj do Opola z mamą i "tatą" na zakupy ^^ Bluzy i coś jeszcze do szkoły.
Efekty zobaczycie sami. Zaczynajmy:

Pierwszy sklep który odwiedziłam był to sinsay.
 Kópiłam tam plecak
Ten wspaniały plecak kosztował mnie 59,99.Ma jedną dużą kieszeń na książki i jedną mniejszą 
na drobiazgi, telefon cokolwiek ^^
Moja mama kupiła sobie okulary, niestety nie jestem w ich posiadaniu :(

Kolejnym sklepem jaki odwiedziłam był to NewYourker.
Kupiłam tam:
Bluzę
Wzięłam rozmiar XL, wolałam większą aby mieć na przyszły rok ^^ 
Z przodu jest napisane "Sweet & deliciouse"
Bluza kosztowała 59,95
Komin:
Czarny komin w groszki
 Jeżeli ktoś sie przypatrzył są też tam jakieś wróbelki czy tam kurczaczki
Komin był na przecenie. Na początku kosztował 34,95 ale przyjechałam na przecene i kosztował 9,95

Ostatnim sklepem był Cubus.
Kupiłam tam:
Dwie bluzy:
Taka brzoskwiniowa. Rozmiar L. Stwierdziłam że nie będę brała większej bluzy

Oraz taka delikatna fioletowa również rozmiar L, nie są mi potrzebne większe. Oby dwie bluzy były w tej samej cenie 29,99
Bluzę:
Ta bluza jest biała w niebieskie paski. Jest szeroka i bardzo mi sie podoba. 
Z przodu jest cyfra 68. Ta bluza jest rozmiaru L, ale i tak jest dość duża. Ona też kosztowała 29,99

Nie obyło by się bez pójścia do Leroy Merlin
Kupiłam tam naklejkę, może i nie jest na drzwi do pokoju ale spodobała mi się no i stwierdziłam, iż muszę ją mieć :D
Ta naklejka wyniosła mnie 7,95. Jest świetna ^^

Tak więc to na tyle. Tak wygląda mój zakup :D Dzień w Opolu w Karolince uważam za udany


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz