14 sierpnia 2014

Moja opinia o Golden Rose

Witajcie :D


Siedziałam sobie w domku i stwierdziłam że potrzebuje kupić sobie lakier do paznokci,
 ale nie taki byle jaki kolor tylko CZARNY.
Poszłam do chemicznego u nas i patrze na lakiery... nie mogłam znaleźć czarnego.. podeszła do mnie kasjerka i pomogła mi znaleźć dobry lakier. 
Kupiłam lakier marki Golden Rose edycja RICH COLOR numer 35
Pędzelek jest większy i grubszy niż inne u innych lakierów 
Do porównania wzięłam mój stary czarny lakier. Rożnicę bardzo dobrze widać.
Mam nadzieję że ten lakier będzie się długo trzymał. Tamten lakier trzymał mi się co najmniej dzień długo nie wytrwał. 
Pomalowałam tylko raz i bardzo dobrze wyglądać. Duży pędzelek ułatwia malowanie paznokci, 
bardzo mi odpowiada ponieważ mam troszku dużą płytkę paznokcia. 
Najważniejsze lakier schnie szybko, nie sprawdziłam w jakim czasie schnie, ale schnie szybko :D Polecam bardzo gorąco ^^
Pozdrawiam ^^ Następny post będzie z opinią o masce na włosy :3 

1 komentarz: