14 sierpnia 2014

My room 'must have'!


Witajcie moi mili ^^ Od dłuższego czasu bardzo bym chciała z mamą i "tatą" się przeprowadzić do Kluczborka. Najlepiej do domku jednorodzinnego, chciałabym mieć wtedy pój na poddaszu, najlepiej żeby był podobny do tego

Oczywiście kolor ścian był by taki sam ^^ Nie chciałabym innego koloru jak biały, bardzo go lubię. Inny kolor nie przypadł mi do gustu. 


1. Szafa z lustrem - bardzo marzy mi sie taka szafa i to z lustrem byłaby najlepsze. Będę mogła widzieć siebie rano jak wstanę w tym lustrze ^^
2. Obraz Londynu - zawsze marzyłam o takim obrazie na ścianę. Moja mama ma taki tylko że jeden i to tulipany białe. Chciałabym mieć takie właśnie taki jeden z  motywem Londynu.
3. Tablica korkowa - na pewno dwie, abym mogła przyczepić do nich, autografy z koncertów, bilety z koncertów, zdjęcia itp.


4. Napis LOVE - marzy mi sie właśnie taki napis "LOVE" albo inny, byle był, postawiłabym go na parapecie lub powiesiła na ścianie.
5. Pufa piłka - taką właśnie pufę chciałabym mieć w pokoju, właściwie to taką piłke pufe do siaty ^^
6. Pudełka - abym mogła coś do nich schować. Na pewno chciałabym bardzo duże pudełko na pościel abym mogła schować pod łózko bo mam bardzo ciekawy pomysł na łóżko. Najlepiej aby pudełka były biało-czarne.
7. Tablica metalowa - abym mogła przyczepić do niej plan lekcji i inne karteczki z ważnymi rzeczami.
8. Lampka - taka dziwna lampka mi odpowiada, jest nowoczesna i wyróżniałaby się w moim pokoju ^^
9. Wieża - taki zestaw stereo byłby najlepszy.


10. Łóżko - to łóżko odpowiada mi najbardziej. Mam wobec niego wielkie plany, tam gdzie jest to metalowe będą lampki które będą sie świeciły 


11. Pościel - z motywem Londynu, najlepiej Big Been *-*

Zacznę od tego iż to właściwie koniec postu na dzień dzisiejszy :)

Mam nadzieje że czytając ten post wpadliście na nowe pomysły co zrobić ze swoim pokojem ^^

Może wasz pokój będzie wyglądał podobnie do mojego :D

Pomysł na post z postu Emi 
Oraz link do jej bloga 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz