9 sierpnia 2014

Dzień - sobotnie spotkanie ze znajomymi

Hejo ludzie :)

Jak minął wam dzień?? Mi wspaniale. Widziałam się z moim chłopakiem...i tak nie pogadaliśmy i nie posiedział ze mną :/ No ale mówi się trudno. Poszłam popatrzeć jak moi znajomi grają w siate. Porobiłam im zdjęcia. No nie tylko im, naturze i pięknemu niebu *-* było cudowne. A co wam będę opisywać jakie było, zaraz zobaczycie. Z 260 zdjęć pokaże wam tylko niektóre. Większość będzie wybrana losowo, ale mam nadzieje że wam się spodobają i że napiszecie mi co sądzicie o zdjęciach ^^
Poza tym że byłam na spotkaniu sprzątałam jeszcze w domu, to takie ciekawe że aż wo gule ^^ 
Przejdę do pokazania wam zdjęć. Oby się wam spodobały :D 




Mam nadzieje że zdjęcia sie wam podobały, że napiszecie mi co o nich sądzicie bo bardzo mi na tym zależy. Następnym razem postaram się napisać więcej, wstawić mniej zdjęć. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz