12 maja 2015

Exams


Wiatjcie!

Post miał się pojawić w ostatni dzień moich egzaminów. Niestety nie miałam czasu ponieważ musiałam się przeprowadzić. Były to trzy dni katorgi, męczarni. na szczęście wszyscy wyszli z uśmiechami na twarzy. 
Egzaminy były proste, nie za trudne. Liczymy na dobre wyniki. Niedługo musimy zalogować się na stronie internetowej. Mama nadzieję, że wszyscy będą mieli dobre wyniki i dostaną się do swoich wymarzonych szkół. 
Podsyłam pare zdjęć z sesji z moją przyjaciółką Roksaną. Marzyła o tych zdjęciach. Serdecznie pozdrawia.










 Komentujcie, podajcie linki do swoich blogów. Będzie mi niezmiernie miło.

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tymi kartkami :)
    Wyglądacie świetnie, trzymam kciuki za dobre wyniki <3

    Zapraszam na mojego bloga, może znajdziesz tam coś inspirującego :)
    weronikaadamczykblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń