22 maja 2015

Book



Przychodzę do was z postem pt."Book". Zapewne myślicie o jakiejś recenzji, ale to nie to. W przeciągu ostatnich dwóch dni dokonałam zakupu książek. Pierwszą książkę kupiłam wczoraj. pt. "Will Grayson, Will Grayson" John'a Green'a oraz David'a Levithan'a. Kupiłam ją za 25,00 stacjonarnie w biedronce. Drugą książkę zamówiłam w poniedziałek i przyszła do mnie dzisiaj. "Eleonora & Park" Rainbow Rowell. za przesyłkę zapłaciłam 32,96. Wydaje mi się że nie drogo, a na prawdę warto. W połowie czerwca powinien się pojawić post z recenzją trzech książek John'a Green'a oraz właśnie jedną osoboną recenzją autorki Rainbow Rowell. Myślałam o tym aby zrobić posta z jakiejś sesji zdjęciowej. Na razie nie mam tematu. Jeżeli macie jakieś strony gdzie tanio zamawiacie książki możecie mi ją podlinkować w komentarzu i serdecznie zapraszam do komentowania.





1 komentarz: