25 stycznia 2015

Haul 2015!

This is time to haul!


   W końcu spadł wyczekiwany ŚNIEG u nas w mieście ^^ Ten tydzień minął mi całkiem dobrze. Sam tytuł powie wam że to post z haul'em. Tak, we wtorek byłam z moją przyjaciółką na małych zakupach. Rano o 08.08 pojechałam po moją przyjaciółkę pociągiem i o 10.34 byłyśmy we Wrocławiu Głównym. Pokarzę wam jeszcze rzeczy kupione o wiele wcześniej w Galerii w Kluczborku. 






Flanelowa koszula z TELLY WEIJL rozmiar 40 49,99 PLN
koszula była po przecenie
Kurtka z KIKA rozmiar 40 99,99 PLN


 Spódnica z House rozmiar M 29,99 PLN

Koszulka z CROPP TOWN rozmiar L
kosztowała 39,99





Buty  NIKE AIR MAX rozmiar 40
kosztowały 200,0 były po przecenie




Naszyjnik z CROPP TOWN kosztował 5,99 i był po przecenie 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz