6 sierpnia 2014

Prawda - moje hobby oraz zainteresowania ^^

Witajcie ^^

 Chciałabym wam przybliżyć mnie :D Może to nie będzie zbyt interesujące, ale mam nadzieję że wam sie spodoba. Od razu zacznę. 

  • Interesuję się fotografią. Na ogół nie fotografuję jakiś no nie wiem modelek czy coś. Wolę fotografować przyrodę lub moją siostrę.

  • Jak każdego interesuje mnie jakaś dziedzina sportu ^^ Najbardziej lubię siatkówkę oraz koszykówkę. Jako że jestem na profilu sportowym, muszę lubić grać w nogę :)

  • Lubię tańczyć. Nie ważne czy umiem czy nie mam zdolność lubię potańczyć, cokolwiek, ale żeby potańczyć. 
  • Może nie jestem zbyt uzdolniona w śpiewaniu ale bardzo to lubię, ponieważ robię to na chwałę Bożą. Kocham śpiewać, rozwijam się w tym celu z moimi kochanymi dziewczynami Nioclą, Natalią i Noemi.
  • Bardzo kręciło mnie harcerstwo ale jakoś straciłam to co mnie tam trzymało. Po paru latach dołączyłam do skautingu Royal Rangers. Kocham  chodzić tam na zbiórki. Oto zdjęcie z ostatniego obozu:



No cóż to już tyle o moim hobby i o mich zainteresowaniach. Mam nadzieję że coś was zainteresowało i może na swoich bloga napiszecie coś w podobnym stylu.  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz